sâmbătă, 14 august 2010

CUVINTE....PENTRU SUFLET....

Am vrut sa scriu altceva dar in ultima clipa m-am razgandit....indiferent ce as putea scrie nimic nu ar fi putut suna astfel:
"La inceput era Cuvantul si Cuvantul era la Dumnezeu si Dumnezeu era Cuvantul.
Acesta era intru inceput la Dumnezeu.
Toate prin El s-au facu; si fara El nimic nu s-a facut.
Intru El era viata si viata era era lumina oamenilor.
Si lumina lumineaza in intuneric si intunericul nu a cuprins-o.
Fost-a om trimis de la Dumnezeu, numele lui era Ioan.
Acesta a venit spre marturie, ca sa marturisesca despre Lumina, ca toti sa creada prin el.
Nu era el Lumina, ci ca sa marturiseasca despre Lumina.
Cuvantul era Lumina cea adevarata, Care lumineaza pe tot omul care vine in lume.
In lume era si lumea prin El s-a facut, dar lumea nu L-a cunoscut.
Intru ale Sale a venit, dar ai Sai nu L-au primit.
Si celor cati L-au primit, care cred in numele Lui, le-a dat putere ca sa se faca fii ai lui Dumnezeu.
Care nu din sange, nici din pofta trupeasca, nici din pofta barbateasca, ci de la Dumnezeu s-au nascut.
Si Cuvantul S-a facut trup si S-a salasuit intre noi si am vazut slava Lui, slava ca a Unuia-Nascut din Tatal, plin de har si de adevar.
Ioan marturisea despre El si striga, zicand: Acesta era despre Care am zis: Cel care vine dupa mine a fost inaintea mea mea, pentru ca mai inainte de mine era.
Si din plinatatea Lui noi toti am luat, si har peste har.
Pentru ca Legea prin Moise s-a dat, iar harul si adevarul au venit prin Iisus Hristos.
Pe Dumnezeu nimeni nu L-a vazut vreodata; Fiul cel Unul-Nascut, Care este in sanul Tatalui, Acela L-a facut cunoscut."

Evanghelia dupa Ioan, cap.1, 1-18


Nimic din ceea ce as fi putut scrie azi nu ar fi putut sa redea starea mea interioara. Am vazut atata deznadejde in jurul meu in saptamanile care au trecut, am vazut atatia prieteni buni inselati, furati de asa zisele companii pentru care lucreaza sau au lucrat, incat nimic nu le mai poate aduce speranta inapoi....
Poate doar credinta in Cuvintele Mantuitorului nostru: "Acestea vi le-am grait ca intru Mine pace sa aveti. In lume necazuri veti avea; dar indrazniti. EU am biruit lumea."
Indrazniti sa sperati din nou! Nimic nu e vesnic, in afara de Lumina lumii...ei cei care isi bat joc de noi, marii directori de companii....intr-o zi vor privi in jos...in cadere....

Un comentariu:

  1. multumim Zoe ca ne sustii. Da, e dificil sa te vezi cu piedici mereu puse si sa speri ca acolo, undeva sus, cineva vegheaza si nu le lasa pe toate de izbeliste. Sper si am incredere ca se va rezolva totul si ca va fi si pentru noi bine la un moment dat. :)

    RăspundețiȘtergere